Sanna - Mitt i livet

Skrivkramp

Publicerad 2010-12-15 02:46:01 i Allmänt,

Jag har haft skrivkramp hela dagen! I alla fall när det gäller skolarbete.
Satt och verkligen stirrade på ett, mer eller mindre, tomt dokument i Word i flera timmar och visste inte riktigt hur jag skulle komma igång. :S

Jag skyller på bristen på sömn under de senaste dagarna och att jag skrev tenta i FEK imorse.
Man ska inte göra mer arbeten under dagen när man har gjort en tenta på morgonen.
Jag är i alla fall, allt som oftast, helt slut när jag har skrivit en tenta. Man har svårt att ta in andra saker både innan och efter.

Men har man en till examination under samma vecka så är det inte mer än att bita ihop!
På fredag är det dags för redovisningen i MF. Jag är redan jättenervös.
Det känns som att jag ligger rätt så bra till i kursen och det skulle vara så tråkigt om allt bara gick fel.

Hur tentan gick förresten?
Nja, inte så bra! Är väldigt besviken på mig själv..
Speciellt som det gick så bra på senaste tentan i FEK. Men tror absolut att jag blir godkänd i alla fall.
Frågan är bara vad det blir för betyg då?

Nehe.. nu är klockan alldeles för mycket..
Om 3 timmar är det 24 timmar sen jag klev upp! :S
Behöver jag tala om att jag börjar känna mig lite snurrig i bollen? Hahahaha








 

Förövrigt så vet jag att jag ligger efter med den där jäkla listan.. Ska försöka ta tag i den någon dag snart.

 

♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela