Sanna - Mitt i livet

Stress, stress, stress

Publicerad 2010-12-10 14:27:16 i Allmänt,

Blllläääääähhhhhh...

Jag känner mig så otroligt stressad just nu..
Har till och med fått ont i magen av det!
Varför ska allting, alltid, hända på samma gång????

Varför är man så dum att man dessutom tar på sig en massa extra?
Jag känner en sån otrolig stress inför helgen, hur ska jag hinna med att fixa, jobba, plugga och faktiskt försöka njuta av helgen?? När allt bara har lagt sig som en stor sten på axlarna?

I natt satt jag uppe till 02 och pluggade, gick upp 9.30 (trodde att jag skulle komma upp tidigare men det gjorde jag inte) idag och satte igång igen..
Nu har jag gjort lite på MF-arbetet och också pluggat FEK (tentan är redan på tisdag).
Jag skulle ha hunnit baka idag men det gör jag inte om jag ska hinna städa innan jobbet. :S

Vafaaaan! Det skulle jue vara en rolig tid det här.


Jag ber om ursäkt för ett helt ointressant inlägg men tyckte att det var lika bra att få det ur mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela