Sanna - Mitt i livet

Det är allt jag orkar med idag. :)

Publicerad 2010-12-29 14:45:59 i Allmänt,

1. Hur gammal är du om fem år? 30 år

2. Vem var den sista du träffade? Miki

3. Hur lång är du? ca 1.66 tror jag, om jag inte har krympt

4. Vilken var den senaste film du sett? The Town

5. Vem ringde du senast? Mamma

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Tack för infon! :) Gott nytt år!", till min chef.

7. Vad är dagens planer? Försöka bli av med huvudvärken :S och sen gå och jobba.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag pratar gärna i telefonen men messar ganska mycket.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? De öär gifta

10. När såg du senast din mamma? På Julafton.. (Oj, va längesen)

11. Vilken ögonfärg har du? Klarblåa

12. När vaknade du idag? 12.15 (Fy mig, jag vet.. men kunde inte sova i natt)

13. Har du någon gång hittat en katt? Underlig fråga.. men nej, det har jag nog inte.

14. Vilken är din favoritplats? En plats i solen. :)

15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag har ett bra jobb som jag trivs med, en familj med min älskade och vi bor i ett fint, trevligt hus. :)

17. Vad skrämde dig som barn? Ganska mycket, jag var, och är fortfarande, en fegis.

18. Vem fick dig att skratta senast? Mamma

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Japp, fast jag rotade bland pappas när jag var liten 

20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar. Alldeles ny och fin! :)

21. Sover du med eller utan kläder på dig? På vintern sover jag med någon slags pyjamas, annars inte.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Tillsammans har jag och Miki 6 stycken. :)

23. Hur många landskap har du bott i? Ett

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Hmm.. det har väl hänt. Hahaha

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Innomhus? Strumpor

26. Är du social? Jätte!!

27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerrys Strawberry Cheesecake, Daimstrut. :)

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av lånet på bilen, bjuda familjen på en resa någonstans långt borta och njuta lite extra av livet. :)

29. Tycker du om kinamat? Om jag gör!! :) Skulle kunna äta asiatiskt alla dagar i veckan.

30. Tycker du om kaffe? Nej, så vuxen har jag inte blivit.

31. Vad dricker du till frukost? Juice, vatten.

32. Sover du på någon särskild sida? Pratar vi sida i sängen? Den vänstra sidan är min sida. :)

33. Kan du spela poker? Nej

34. Tycker du om att mysa? Absolut!

35. Är du en beroendemänniska? Lite kanske..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, flera stycken.

37. Vill du ha barn? Ja, det har jag velat länge.

38. Kan du några andra språk än svenska? Finska, Engelska och pyttelite Kroatiska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en pool? Helst havet utomlands. I Sverige badar jag hellre i pool.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, nöjen.. och om jag kan, resor!

42. Äger du dyra smycken? Inte alltför dyra i pengar, men värdefulla annars.

43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tandborsten.

44. Vem är den roligaste människan du känner? Åh, måste jag välja?

45. Välj ett ärr på din kropp? Jag har ett i pannan, sånt typiskt ärr man får av vattenkoppor.

46. Vad har du för ringsignal? Just haven't met you yet, Michael Bublé

47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, det finns några tröjor och annat kvar hos mina föräldrar.

48. Flirtar du mycket? Av naturen är jag nog rätt flirtig men menar ingenting med det.

49. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma i hallen.

50. Kan du byta olja på bilen? Nej

51. Har du fått fortkörningsböter? Nepp.

52. Vilken var den senaste bok du läste? Änklingen av Ray Kluun.

53. Läser du dagstidningen? Eskilstuna Kuriren och Aftonbladet på nätet.

54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

55. Dansar du i bilen? Alltid!! :)

56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? RixFm

57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Inventarielista på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela