Sanna - Mitt i livet

Det var ett tag sen..

Publicerad 2010-02-22 00:46:10 i Allmänt,

Oj, nu har det gått ett tag sen jag skrev igen. I korthet kan jag berätta att jag läser strax över 100% på Komvux nu. Har skaffat en ny telefon (jag gjorde alla andra iPhone fantaster sällskap) ;) Jag har äntligen tagit arslet ur vagnen o köpt mig ett träningskort på Gympozz. Jag hann använda det en hel vecka innan jag råkadebut för årets, hittills, värsta förkylning. Efter två veckor börjar jag äntligen få tillbaka krafterna så på tisdag kör vi igen. ;) Det är ca 6 veckor kvar tills vi ska åka till Kroatien för att fira påsk så fram tills dess blir det hårdträning. :) Nu är det dags för sängen.. Skola och en massa skolarbete som måste tas tag i väntar under morgondagen. Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela