Sanna - Mitt i livet

Fan, fan, fan!!!

Publicerad 2010-01-16 13:44:19 i Allmänt,

Efter en spontanutgång tillsammans med tjejerna igår så kom jag hem en mobiltelefon fattigare. :(
Jag vet inte om den har trillat ur väskan eller om nån sträckte sig in i väskan för att ta den.
01.30 ringde jag Miki och vid 01.55 när vi klev ut från Nybron så fanns den inte kvar i väskan. Letade som en dåre efter den på Nybrons golv men hittade den inte nånstans. :(

Så nu sitter jag här, utan telefon.. Och känner mig så otroligt handikappad!!
Det är helt sjukt hur beroende man blir av telefonen.
Självklart är det inte själva telefonen jag sörjer just nu utan mer kortet. Alla nummer, mess och bilder är borta. Jag är så arg på mig själv.. Varför lät jag den inte ligga kvar i jackan??

Jebiga.. som Miki skulle ha sagt.

Det får lösa sig.
Ikväll är det jobb som gäller.

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-22 10:42:50

va surt sanna..därför har man backup på alla nummer=) hehe..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela