Sanna - Mitt i livet

Fredag!! :)

Publicerad 2010-01-15 12:20:10 i Allmänt,

Visst är det nått speciellt med fredagar? Jag tycker nog det. :) Har idag gjort min närvaro på nti. Fick alla rätt på frågorna som ställdes. ;) o ska alldeles strax dra mig ner mot skolan o dagens lektion i matte. Efter två lektioner så känns det som att jag ändå hänger med en del. Inget hårrivande än inte. ;) Vet inte vart den här halv-energiska känslan kommer ifrån men jag får tacka o ta emot helt enkelt. Igår kände jag mig bara halvt levande o termometern visade på en mellan-feber. Men just nu känns det okej. Bara håret kvar att fixa sen kan jag bege mig ner. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela