Sanna - Mitt i livet

Torsdag..

Publicerad 2010-01-14 12:00:07 i Allmänt,

Sitter o tänker att jag ska försöka plugga lite historia. Miki är på jobbet o jag har slängt en tvätt i maskinen o disken håller på att tvättas, ibland kan jag också vara en snäll flickvän. ;) har svårt att koncentrera mig på skolarbetet när min läpp är i vägen o till o med dunkar lite. Efter en tids irriterande förkylning så fick jag ju förstås mina blåsor o nu är läppen jättestor. :( den visar inte heller några tecken på att lägga sig heller. Den är lika stor idag som den var igår. Känns sådär just nu. Vill ju helst inte ens visa mig ute. Haha. Nee, om man ska försöka ta tag i läsningen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela