Sanna - Mitt i livet

Då jag i natt, när jag kom hem från jobbet...

Publicerad 2010-06-10 15:46:24 i Allmänt,

img_0330 (MMS)

Då jag i natt, när jag kom hem från jobbet strax efter 03.30, upptäckte att jag glömt kvar min mobil, tillika väckarklocka, och var tvungen att imorse kliva upp tidigt till ett läkarbesök vågade jag knappt ens gå och sova av rädsla att inte vakna i tid. Min älskade sambo sov så sött och jag ville inte väcka honom. Somnade tillslut på soffan innan älsklingen kom och väckte mig och frågade varför jag låg där. Han kallade mig pucko, gav mig en puss och satte igång sitt alarm. ;) det resulterade alltså i två ynka timmars sömn. Var som en donnor när jag åkte iväg. Somnade visserligen om när jag kom hem och klev inte upp förrän 13. Skönt var det vill jag lova. :) men är man trött och fått lite sömn är faktiskt red bull en bra vän. :) nu ska jag fixa mig för några timmars jobb. Det är strålande väder ute och jag känner mig lycklig. Det kan inte bli bättre. :) vi ses väl på Harrys vid 17?! För ni vet väl att vi har Tuborg för 15:- då? Och jättegod mat till jättebra priser. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela