Sanna - Mitt i livet

Varje gång jag är i affären så tänker jag ...

Publicerad 2010-06-01 14:44:58 i Allmänt,

img_6807 (MMS)

Varje gång jag är i affären så tänker jag att man kanske ska prova nån shake eller liknande för måltidsersättning då jag många gånger äter väldigt dåligt. Ni vet, man har inte riktigt tid att laga nått eller så blir man hungrig vid fel tillfälle. Men jag har alltid tyckt att det är jobbigt med alla shakes o bars som smakar som grus. Igår hittade jag en shake från naturdiet med smak av ananas och tänkte att så farligt kan det väl inte vara. Idag testade jag den. Och jo! Den smakar GRUS! Jag ger upp. Allevos bars med mörk chocklad går ju ner om man dricker Väldigt mycket vatten i alla fall. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela