Sanna - Mitt i livet

??

Publicerad 2010-03-04 17:48:53 i Allmänt,

Varför börjar man plugga igen? Varför fortsatte man inte bara direkt efter gymnasiet?? Jag är jue bara jättestressad nuförtiden!! Klarade kanske av provet i naturkunskap som vi hade imorse. Det kändes i alla fall bättre när jag gick ut än när jag gick in. Men man vågar ju inte hoppas för mycket. :( hon är ganska tuff våran lärare. Och inte på ett bra sätt alltså. Haha.. Fick i alla fall MVG på min artikel i Svenska B som jag hade det så jobbigt med. :) något som man klarar av i alla fall. Prov i matte o svenska väntar på måndag. Nu låter jag skolböckerna ligga en stund och tar mig ner till Gympozz för ett pass Afro. Ska bli skönt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela