Sanna - Mitt i livet

Helt slut!!!

Publicerad 2010-03-08 14:53:09 i Allmänt,

Det känns som att jag blivit överkörd av en lastbil!! Jag har varit i skolan sen 9.00 imorse och gjort prov i både svenska b och matte c. Vill inte ens försöka spekulera i hur det har gått. Får ingen jättebra känsla i alla fall. :( Sitter o väntar på att lektionen i religion ska börja nu. Slutar 17 och kan knappt vänta tills jag får gå hem!! Med tanke på att jag kannor gjort annat än att plugga i helgen också så har jag beslutat att jag inte ska röra en skolbok när jag kommer hem. Ikväll ska jag bara mysa med min älskling!! Och såå skönt ska det bli. :)

Kommentarer

Postat av: Baldermelissa

Publicerad 2011-02-16 08:37:06

God bless you

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela