Sanna - Mitt i livet

Det kan gå hur som helst..

Publicerad 2010-05-24 12:36:47 i Allmänt,

Var uppe med tuppen imorse och skrev ett sista prov i Naturkunskap. Jag vet inte vad magkänslan säger men det kan gå precis hur som helst. Betyget i Matte C blev ett (starkt) G tydligen.. Fattades bara 5 ynka poäng från ett VG och jag kan inte låta bli att känna mig besviken på mig själv. :( men jag är ändå glad att jag klarade kursen med betyg. :) ska sätta mig och plugga lite Religion innan det är dags att bege sig till skolan för ännu ett prov. Ingenting känns riktigt säkert nu. Allt kan gå precis hur som helst.. Just nu längtar jag efter att få tid för en massa för såna småsaker som behöver göras. Som att rensa garderoben! Fatta vilket lyx att ha den tiden.. Lustigt att det är såna saker som man längtar efter mest nu. När det vanligtvis är sånt som man gärna skjuter upp. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela