Sanna - Mitt i livet

Idag är jag trött!! :( har hunnit med att ...

Publicerad 2010-05-19 18:27:54 i Allmänt,

img_6807 (MMS)

Idag är jag trött!! :( har hunnit med att göra prov i Svenska, i måndags. Igår fick jag veta att jag fick slutbetyg MVG i kursen!! Hur skönt som helst. :D imorse hade jag slutprov i Matte C. Som vanligt kändes det inte så bra. Så jag håller tummar o tår att det åtminstone räckte för ett betyg. Nu är det bara tre kurser kvar. Så skönt!! Ikväll blir det att fräscha upp kunskaperna i Matte A eftersom det är intervju/möte dags imorn i Sthlm. Har inte hunnit vara så nervös. Men det börjar komma nu. Jag hoppas, hoppas att det ska gå hela vägen Pluggdags nu alltså. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela