Sanna - Mitt i livet

Känner mig överkörd.. typ

Publicerad 2010-05-11 18:20:50 i Allmänt,

Det känns som att jag har blivit överkörd av ett ångvält.. eller tåg! Du får välja själv..
Sitter hemma och försöker plugga! Men det går sådär när det bankas utanför huset och inne hos grannarna! Fattar inte folk att man behöver ha pluggro eller?
Jag har i alla fall hunnit med lite idag.

Ena delen av det sista arbetet i Svenska är klart.. bara lite kvar där och ett prov nästa vecka.
Rapporten i Naturkunskap har jag skickat in och hade redovisningen idag också. Bara ett prov kvar där med.
Jag har ett ynka prov i Religion och ett i Matte.. en insändningsuppgift och ett prov i Historia och sen är jag faktiskt klar. Men det känns som att det är mer än så.. och som att tiden inte räcker till riktigt.

Fast då kanske man inte ska sitta här och skriva förresten..? Hahaha






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela