Sanna - Mitt i livet

Åh, vilken härlig fredag jag har haft! Ell...

Publicerad 2010-11-12 23:49:36 i Allmänt,

img_0223 (MMS)

Åh, vilken härlig fredag jag har haft! Eller fortfarande har. :) Jobbade lunch på Biscotti, med slutet sällskap. Var och hälsade på Elin och pappa på jobbet. Väldigt trevligt att träffa Elin, var ett tag sen sist. :) Nu ikväll har jag varit på dejt med älskling. :D Middag på Biscotti! Så gott var det. :) Jag gillar det stället, inte bara för att jag jobbar där utan för att det är riktigt bra mat. :) Efter middagen gick vi på bio och såg "The social network". Riktigt roliga dialoger stundtals och kul att se, en sida, av hur allt gick till. För som jag förstått det så är det väl baserat till större delen på en av killarnas version. Eller? Man blir ju inte lite sugen på att bli miljonär. ;) Känner mig riktigt gammal just nu.. Trött redan och klockan är inte ens midnatt. Snacka om att man börjar känna sig som en kärring. Älskling har redan 'övergivit' mig för tv-spel. ;) Funderar på att krypa ner i sängen och kolla tv. Ny dag imorn. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela