Sanna - Mitt i livet

Alla vet att jag är en godisråtta och Suku...

Publicerad 2010-11-23 22:12:06 i Allmänt,

img_6575 (MMS)

Alla vet att jag är en godisråtta och SukuLaku är definitivt en av mina favoriter. Fylld choklad är gott. :) När jag åket på en kryssning eller får chansen att åka till Finland så köper jag en låda som jag kan mumsa på. Så gott! :) Ligger nerbäddad i sängen och tittar på Cougar Town och har det riktigt varmt och skönt. :) Somnade till tidigare också och hade nog kunnat sova hela natten. Men får gå och läggs mig tidigare i natt istället. Är helt ledig imorn vilket betyder sovmorgon! :D Skönt!

Kommentarer

Postat av: Nadja

Publicerad 2010-11-24 20:42:19

Japp både zumba och dans kör jag där och annat med för den delen. Kostar lite olika på hur länge man binder sig, men jag betalar 405:- i månaden.



Och tack! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela