Sanna - Mitt i livet

Äntligen är jag snart hemma!! I Stockholm ...

Publicerad 2010-11-09 17:36:44 i Allmänt,

img_0731 (MMS)

Äntligen är jag snart hemma!! I Stockholm har det snöat, och regnat hela dagen och vi har suttit i skolan och frusit. :( Det är jätteblött, kallt och halt. Med andra ord, inte speciellt trevligt Jag har hört att snön åtminstone fastnat hemma i stan. Inte för att det gör mig så mycket lyckligare. Jag vill ju ha sommar!! :( Det är bara tisdag och jag är ledig resten av veckan. Vad konstigt det känns. Inte ens jobba ska jag göra. Underligt! Vad ska jag sysselsätta mig med? Imorn ska jag i alla fall till Vice och få mitt hår fixat! Härligt! Äntligen ska jag bli av med den här fula utväxten. Ser fram emot det riktigt mycket. :) Ikväll ska jag umgås med Gabi. Mysigt. :) Om bara värken i axlarna och nacken ville släppa!! Det bränner verkligen för att de är så spända. :( Massage kanske skulle vara nått? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela