Sanna - Mitt i livet

Det här med lediga dagar är ju lite farlig...

Publicerad 2010-11-25 19:46:00 i Allmänt,

img_3873 (MMS)

Det här med lediga dagar är ju lite farligt, man hinner vänja sig så fort. ;) Dagen har spenderats med Carro. Vi käkade en sen lunch på Kaka och sen har vi knatat runt på stan. Gav mitt bidrag till Myrorna när jag köpte två böcker. :) Sen köpte jag faktiskt en väska från Accent. Har bara en för tillfället som rymmer skolböcker. Den kommer slitas ut alltför fort om jag inte kan ha nått att byta med. ;) Ikväll ska jag följa med mamma på F-rocken. Lillebror spelar för Mälarsjukhuset så det ska bli roligt att se. :) Hoppas att det går bra för de. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela