Sanna - Mitt i livet

Det har varit en bra dag idag. Även fast j...

Publicerad 2010-11-23 17:13:44 i Allmänt,

img_2620 (MMS)

Det har varit en bra dag idag. Även fast jag känt mig trött och hängig större delen av den. Vi har haft två jättebra och intressanta föreläsningar idag. :) Dessutom fick vi tillbaka våra arbeten som vi gjort hittills med feed back. Jag kan inte säga att jag är besviken. Det känns bättre än jag trodde med den här kursen och jag är riktigt glad för det. Är lite nervös inför examinationen bara, ett projektarbete ganska likt det som vi tidigare har gjort. Skillnaden är att vi nu ska presentera den som att det skulle vara på riktigt, förstår ni vad jag menar? :) Jag fick förresten vara med och pryda utskicket ang. praktik, som vi kan lämna ut till de platser vi vill söka. Det är bilden som togs första dagen. Mina kinder går inte att ta miste på. Hahaha.. Försöker att låta bli att somna på tåget på väg hem. Man är alltid så frusen sen när man vaknar. Gillar inte den här kylan som kommit. Bbrrrr! Ingen skola förrän nästa vecka igen. Det känns så långt tills dess. Ikväll kryper jag ner i soffan och har tv-tisdag. :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela