Sanna - Mitt i livet

En ledig dag har spenderats med besök hos ...

Publicerad 2010-11-10 22:51:08 i Allmänt,

img_0750 (MMS)

En ledig dag har spenderats med besök hos Vice för att fräscha upp håret. Och det känns verkligen jättebra. :) Blir alltid lika nöjd när jag varit där! Kvällen har spenderats med middagslagning med älskling och sen har vi, tro det eller ej, spelat tv-spel. Miki har köpt den där kameran till X-box, Kinect tror jag den heter. Man spelar alltså spel utan kontroller så man styr gubbar och annat med kroppen. Skitkul är det. :) Älskling köpte faktiskt ett spel för min skull också. Ett där man ska dansa. Och det är såå roligt! Och jobbigt! Trodde fan inte att det skulle vara det. Men man jobbar jue med hela kroppen. Känns som att man inte riktigt behöver köpa ett träningskort. ;) Ledig fram tills lördag så det finns en massa tid till att dansa och boxas och allt vad det nu är. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela