Sanna - Mitt i livet

Jag har varit helledig i snart två dagar!!...

Publicerad 2010-11-04 17:43:32 i Allmänt,

img_0700 (MMS)

Jag har varit helledig i snart två dagar!! Mitt i veckan också! :) Fast, ledig och ledig? Igår var jag i Stockholm och pluggade tillsammans med Sophia och Hampus och vi pluggade faktiskt. :) Idag har jag mest degat och gjort ett försök till att undvika de där böckerna ända in i det sista. Ångesten ligger som en liten sten i magen och jag känner mig lätt spyfärdig imorn morgondagens tenta :S Inte för att den är så speciell egentligen men jag vill göra bra ifrån mig och slippa omtenta. Usch, känner själv att jag inte varit den trevligaste de senaste dagarna, bara pga stress.. Och kanske lite pga höstmörkret. :S Sitter just nu och mumsar pepparkakor. Tänker att de kanske kan hjälpa mig lite? I alla fall så är de riktigt goda. ;) Nu ska jag försöka läsa lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela