Sanna - Mitt i livet

Närmare -10c ute betyder inställda tåg, so...

Publicerad 2010-11-08 07:24:12 i Allmänt,

img_0715 (MMS)

Närmare -10c ute betyder inställda tåg, som i sin tur betyder frukost och Vakna med the voice vid köksbordet. :D Inte varje dag man hinner med det. Känns sådär dock att tåget är inställt, det är ju inte ens snö ute. :S En ny vecka med nya uppgifter har ju i alla fall tagit sin början. Lite sliten efter helgens jobb men annars på ganska gott humör. Det känns lite som att jag håller på att få en ny förkylning bara! Men det ska jag väl inte förvånas över.  Jag menar, fick ju vara frisk en hel vecka i alla fall. :S Jaja, positiva tankar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela