Sanna - Mitt i livet

Det är söndag igen.. Det känns som att dag...

Publicerad 2010-10-31 13:11:40 i Allmänt,

img_0689 (MMS)

Det är söndag igen.. Det känns som att dagarna går alldeles för snabbt. :S Dagen på jobbet igår var kaos! Jag tror inte att jag stod still en enda gång. Var helt slut när jag kom därifrån. Men det var jue bara att försöka piggna till. Jag och Annika åkte ut till Torshälla och förberedde mat och annat innan de andra tjejerna kom. Vi åt gott, drack gott, sjöng karaoke. :D och hade bara allmänt trevligt. Annika blev glad över sina presenter så det var roligt. De andra gick ut sen och jag gick till klubben och mötte Miki. Där var det också trevligt. :) Idag känns det lite segt och jag börjar få ångest för att jag har tenta på fredag i FEK och inte har pluggat speciellt bra. Så idag måste jag ta tag i det! Dessutom har jag en uppgift till marknadsföringen som jag måste göra. Jag känner mig lite osäker på vad det egentligen är vi ska göra men det blir nog bra. Ska ta och åka ut till Torshälla snart och hämta mina saker. Sen blir det plugg och softsöndag i vanlig ordning. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela