Sanna - Mitt i livet

Efter ca 8 veckors förkylning så känner ja...

Publicerad 2010-10-18 12:56:02 i Allmänt,

img_0617 (MMS)

Efter ca 8 veckors förkylning så känner jag mig rätt sliten. Börjar bli riktigt trött på det hela och har idag bokat tid för ett besök hos farbror doktorn. Hoppas på att det ska leda någonstans. Om de säger att det bara är ett virus vet jag inte riktigt vad jag gör.. Går hem och gråter en skvätt kanske? Därför ska jag nu bege mig ner på stan för att klara av dagens skoluppgift. Analysera en butik som säljer Appleprodukter. Bäst att passa på medan humöret tillåter. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela