Sanna - Mitt i livet

Tisdag morgon.. Trodde verkligen att det v...

Publicerad 2010-10-26 08:16:14 i Allmänt,

img_0662 (MMS)

Tisdag morgon.. Trodde verkligen att det var ett skämt när väckarklockan ringde 05.30. Hade så gärna bara stängt av och somnat om. :S Fick springa till tåget imorse. Man kan ju undra vart konditionen tagit vägen. Haha. Tycker absolut att jag kan få bli frisk nu så att jag kan börja träna lite grann. Annars kommer man väl aldrig igång. :( peppar, peppar.. Så börjar jag känna mig lite bättre nu. Får bara hoppas att inte jag och Miki växlar förkylningen mellan oss då han är ganska dålig nu, min stackars älskling. Tänkte att jag ska försöka läsa lite företagsekonomi den sista biten. Om ögonen vill hålla sig öppna det vill säga. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela