Sanna - Mitt i livet

Det är söndag igen.. Helgen har gått i arb...

Publicerad 2010-09-12 21:49:56 i Allmänt,

img_0496 (MMS)

Det är söndag igen.. Helgen har gått i arbetets tecken och nu är den över. Efter en dag med besök hos Mikis moster och lite filmmys med min älskade så ligger jag nerbäddad i sängen och tittar på Mamma Mia som visas på 3:an. Men har de inte klippt bort en del av filmen? Alltså inte att man missar lite innan och efter paus men att de hoppas lite bland scenerna? Haha.. Det kanske bara är jag. Imorn är det skola igen och det betyder tidig väckning. Beteendevetenskap står på schemat. Ska bli intressant att gå vidare med den kursen. :D nu ska jag kika vidare på filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela