Sanna - Mitt i livet

Måndagmorgin och jag sitter på tåget på vä...

Publicerad 2010-09-20 08:02:06 i Allmänt,

img_0534 (MMS)

Måndagmorgin och jag sitter på tåget på väg till skolan. Har tenta i beteendevetenskap nu på morgonen så har suttit och läst på det sista nu under resan. Även fast jag gärna hade sovit den här timmen. Det blev inte mycket sömn i natt då valvakan höll mig uppe. Aldrig trodde väl jag att jag skulle sitta fast vid tvn pga politik. Man lär sig något nytt varje dag. :) vet inte hur jag ska förhålla mig till att SD kom in i riksdagen. Och att de blev 3:e största parti hemma i Eskilstuna. Vi har demokrati.. men Hur har de som röstat tänkt? Det kommer nog bli intressant den närmaste tiden. Snart framme i Stockholm så dags att börja samla sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela