Sanna - Mitt i livet

TGIF

Publicerad 2011-12-02 19:15:08 i Allmänt,

Äntligen fredag!! :)
Det har varit en rätt tuff vecka med mycket att göra.
Skrev tenta i tisdags och jobbet har rullat på med en del att göra. Att jag varit förvirrad är en underdrift. Därför är jag glad över att det äntligen är helg.

Har slängt mig i min nya mysdress jag köpte i veckan.. En liten present till mig själv som motivation kanske man skulle kunna kalla det. ;) älskar den! Den är såå skön! Och slagit ner rumpan i soffan. Ska äta lite middag och kolla på Idol ikväll. Inte allt för spännande men det är allt jag har ork för. :)

Imorn ska vi fira älskade Carro, som fyller på måndag, med middag på Grappa. Ser fram emot det. Men det är imorn det. ;)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela