Sanna - Mitt i livet

12 Februari

Publicerad 2011-02-12 20:13:00 i Allmänt,

Ledig lördag! :)

Det blev en rätt tidig kväll igår, somnade till när jag tittade på tv. Miki kom och väckte mig vid 01 så jag kunde krypa ner ordentligt i sängen. :)
Så skönt att få sova ordentligt och känna att det inte var någon panik att vakna morgonen efter heller. :)

Idag har jag varit ute i Tuna Park för att få färdigt undersökningen angående frukostvanor.
Det gick ganska snabbt och det blev lite tid över för shopping också. ;) Kunde ju inte låta bli att några saker följa med hem. Haha
När man håller på med undersökningar såhär så märker man ganska snabbt hur folk blir misstänksamma när man kommer fram till de för att prata lite. Jag var tvungen att presentera mig som en helt civil person flera gånger innan jag kunde fortsätta prata. Haha

Denna lördagkväll erbjuder lite soffhäng.
En ledig lördagkväll var det längesen jag hade. Och just att inte ha något planerat gör det ännu lite bättre faktiskt. Det var det jag pratade om igår när jag babblade om att jag inte haft en lugn hemmakväll på länge, jag menade ju självklart en fredagkväll. :)
Ska gå och göra älskling sällskap i soffan nu.


Ha en trevlig lördag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela