Sanna - Mitt i livet

23 februari

Publicerad 2011-02-24 00:32:48 i Allmänt,

Idag var min första dag tillbaka på jobbet.. efter två veckors ledighet så känns det verkligen i benen att man har stått och gått i flera timmar! Snacka om att man snabbt vänjer av sig. :S
Av någon konstig anledning har jag jätteont i mina höfter. Funderar på om det är för att jag spänner på mig så mycket när jag är ute och går, för att jag inte ska halka när det är så halt. Hmm.. ont gör det i alla fall.
Det har  bra att jobba idag i alla fall och det känns roligt att vara tillbaka. Ska visserligen bara jobba de tre närmaste veckorna, sen går jag ju på praktik så då hinner jag inte jobba, men det kommer att bli en hel del av arbete de dagarna jag har kvar. :)

Idag kikade jag in på H&M också och tänkte att jag skulle "belöna" mig själv med något snyggt. ;)
Dessa fick följa med mig hem. :D

            

              


Plus en vanlig tröja och lite strumpor. :) Känner mig rätt nöjd men det känns som jag hade kunnat ta med mig halva affären hem. Fast någonstans får man ju lov att hejda sig. ;)

Nu ska jag krypa ner i sängen med min bok, har varit lite seg på att läsa den men nu börjar det släppa.

Sussa sött. :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-24 06:57:51

No wautsi vilka snygga kläder;) längtar tills jag börjat förnya garderoben,men just nu får den va som den är när jag är gravid o fet;)

Postat av: rogic

Publicerad 2011-02-24 12:31:59

Leoklänningen är så snygg, den har jag i svart, när jag blivit smalare måste jag få låna den någon gång, hahaha !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela