Sanna - Mitt i livet

Måste förtydliga

Publicerad 2011-02-06 14:15:32 i Allmänt,

Jag ville egentligen bara säga att gårdagens inlägg inte har någonting att göra med mig och Miki. Absolut inte. Vi har det jättebra och han är verkligen guld värd. :)
Inte heller har det med någon vän att göra..

Vad anledningen till gårdagens inlägg är vill jag inte gå in på här på bloggen men kan säga som så mycket att jag var otroligt frustrerad igår! Det är inget jätteallvarligt heller som har hänt, så inget att oroa sig över.
Jag hoppas att saker och ting ska lösa sig men gör det inte det så får jag ta tag i det då.




Om vi ska prata om något helt annat så kan jag tala om att jag, i ett försök att minska på mitt sockerintag, har "slutat" dricka RedBull! Idag är 6:e dagen som jag är utan.
Eftersom jag inte dricker det längre så har jag gjort mig av med min största koffeinkälla vilket betyder att jag har lite mer huvudvärk än vanligt, mindre roligt med andra ord, men jag känner mig faktiskt inte speciellt sugen på det just nu.
Nu kanske jag fick det att låta som "värsta grejen" men det är det jue inte. Jag ville mest dela med mig till de som har tjatat på mig att jag ska sluta med Redbull i evigheters evighet, nu är det gjort.

Fast det betyder ju inte att jag aldrig mer kommer att dricka det. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela