Sanna - Mitt i livet

Slöardag..

Publicerad 2011-02-10 15:16:22 i Allmänt,

Det går riktigt långsamt här hemma idag.
Vi har fått i oss lite mat men längre än så kom vi inte.
Mensvärken har fått sällskap av en huvudvärk också så det känns som att det får bli en soff-slappar-dag.

Har kikat på nätet efter tavlor.. Är sugen på några till köket nu när vi har fått de nya möblerna.
Hittade den här som är klockren. :)





Inte för att jag kanske skulle ha den hängandes i köket men i alla fall. :)
Det finns så otroligt mycket att titta på överallt. Hur ska man kunna välja något? Jag som har sån otrolig beslutsångest dessutom. Haha..
Någonting ska man väl kunna hitta tillslut. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela