Sanna - Mitt i livet

Tydligen så ser jag ut som 17-18 år när ja...

Publicerad 2011-02-02 12:04:44 i Allmänt,

img_5768 (MMS)

Tydligen så ser jag ut som 17-18 år när jag inte är så fixad. Eller annars också kanske? Igår fick jag i alla fall inte köpa cigg när jag var nere på kiosken eftersom jag inte hade leg med mig. Jag har visat det en gång där och sen har jag kunnat handla utan problem men nu när de bytt ägare gick det inte alls. Hmm.. Ska man ta det som en komplimang eller förolämpning? Kul att se 6-7 år yngre ut än man egentligen är. Hahaha.

Kommentarer

Postat av: Lilian

Publicerad 2011-02-02 16:36:26

fick visa leg på ica förrförra året (27år) för herrljunga cider 2.25%.. den du! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela