Sanna - Mitt i livet

Vi är hemma hos mina föräldrar i Torshälla...

Publicerad 2011-02-13 17:50:40 i Allmänt,

img_3883 (MMS)

Vi är hemma hos mina föräldrar i Torshälla. Här ligger det massor med snö på marken. Vi har ätit god mat och till dessert blev det glass och hallon. :D Har genomlidit, snart, tre perioder av hockey! Finland leder just nu med 2-1 och pappa kan inte låta bli att pika Miki. Fast vi vet att Sverige redan vunnit turneringen. ;) Börjar redan bli trött, förstår inte hur det kan vara möjligt. Lika bra det kanske eftersom det är skola imorn igen. Ser fram emot ett nytt avsnitt av Solsidan också. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela