Sanna - Mitt i livet

Det är bra att belöna sig själv ibland.

Publicerad 2011-01-17 22:52:25 i Allmänt,

Min måndag har varit rätt så intressant faktiskt. :)

Idag startade kursen i Projektledning och vi fick också veta vilket slutbetyg vi fick i marknadsföring.
Bedömningen vi fick på vårat examinationsarbete, den stora redovisningen vi hade innan jul om ni kommer ihåg, var över förväntan! Enligt Nypan, vår lärare, så skulle vårat arbete hålla framför en styrelse. Det var helt sjukt att höra det. :)
I alla fall så blev slutbetyget i MF ett VG! :D
Det går verkligen bra nu.

På eftermiddagen hade vi två gästföreläsningar.
En med Per Moberg, som är Marknadsförings- och informationschef på SRF. Han pratade om den tekniska biten i MF och projektledning.
Den andra föreläsningen var med Agniezka Baltyn och Fredrik Holmström, som driver företaget Spot&Tell, som pratade om sociala medier, MF genom bloggar, facebook osv.
Riktigt intressant eftermiddag. :)

Efter skolan bestämde jag mig för att gå en runda på stan innan jag åkte hem. Tyckte att mitt VG förtjänade lite belöning. ;)
Följande saker fick följa med hem idag..




 Gina Tricot



Gina Tricot



Armband, H&M. Diadem från Ur&Penn och Åhléns.



H&M

H&M


Det var roligt att faktiskt komma hem med någonting för en gångs skull när man går i affärer. :)
Det börjar bli dags för sängen snart. Måste läsa lite i juridikboken. Insåg precis att det är tenta igen nästa vecka. Fick en stor klump i magen för en stund. Men börjar jag läsa nu borde det inte vara några större problem.
Sussa sött i natt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela