Sanna - Mitt i livet

Det här har jag börjat stoppa i mig för at...

Publicerad 2011-01-17 19:28:58 i Allmänt,

img_1129 (MMS)

Det här har jag börjat stoppa i mig för att få ett extra mål mat i magen varje dag. De är faktiskt riktigt goda. Och ju fler man äter desto bättre bli de. Självklart behöver man dricka en massa vätska när man äter de men de smakar inte grus i alla fall. ;) Är på väg hem från Stockholm. Det blev lite sent idag men orkade inte bråka med alla andra som åker hem vid 17-tiden. Jag får berätta mer om min dag när jag kommer hem. Den har varit rätt intressant. :)

Kommentarer

Postat av: rogic

Publicerad 2011-01-17 21:11:21

joo har ju fått telefonen, men hade ju bara kontaktkort innan, så tar några dagar innan jag kan börja använda min iphone tills numret är flyttat till mitt abbonemang, men jag är SÅ glad haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela