Sanna - Mitt i livet

Första middagen vid det nya köksbordet. :D...

Publicerad 2011-01-30 17:56:44 i Allmänt,

img_2945 (MMS)

Första middagen vid det nya köksbordet. :D Jag är så nöjd. Handbollsfinalen går också på tv. Idag har jag inte gjort många knop kan jag lova. Jobbade lite extra på Harrys igår kväll efter jag slutat på Tapas. Det var en galen kväll med jättemycket folk och jag var inte hemma förrän efter 03.30. :S Idag är jag med andra ord mer död än levande känns det som. Mina föräldrar var här och fikade tidigare idag. Mysigt. :) Resten av kvällen bjuder på film och mys med älskling. Vi ska se "I rymden finns inga känslor". :) Hört att den ska vara riktigt bra. Puss på er.

Kommentarer

Postat av: rogic

Publicerad 2011-01-30 17:58:55

det blev jättebra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela