Sanna - Mitt i livet

Gillar Kinect till Xbox

Publicerad 2011-01-03 20:55:06 i ,

När min sprängande huvudvärk äntligen släppte efter en alldeles för sen middag så satte jag igång Mikis Xbox.
Jag är inget stort fan av spelande men när Miki köpte Kinecten blev spelandet roligare. :)

Idag har jag dansat i Dance Central.
Blev ett par danser innan jag la av.. tycker det är så otroligt roligt. Och kan säga att det är bra träning för hela kroppen. Om man bara tar det på allvar.

Sen har jag också gjort ett träningspass i Active Fitness..
Spelet fick jag av Miki i julklapp och den kom med en pulsmätare och ett gummiband för träningen.
Känner hur hela kroppen är alldeles matt och jag tror definitivt att jag kommer att ha träningsvärk imorn.
Speciellt med tanke på hur otroligt otränad jag faktiskt är.

På det här sättet kan jag faktiskt träna.. då jag kan göra det på min egen tid, när jag känner för det.
Dessutom är det riktigt roligt. Det känns inte som att man tränar. ;)
Men jag tror absolut att man kan se resultat efter ett tag.

Vi får se hur ofta jag orkar hålla på med det där..
Problemet är ju att jag måste flytta vardagsrumsbordet för att kunna spela och det är lite för tungt för att man ska orka flytta på det ensam, men jag vill inte hålla på och studsa när Miki är hemma heller.. haha
I-landsproblem!? Ja, skulle absolut vilja påstå det.

Nehe.. en dusch på det här


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela