Sanna - Mitt i livet

Middagsmys

Publicerad 2011-01-20 23:57:57 i Allmänt,

Idag har jag varit ledig.. :)

Började dagen med att sova läääänge, som att det skulle vara något ovanligt. Haha
Sen har jag städat lite, tvättat lite och tagit det lugnt.
Gabi kom över på en fika och lite skitsnack. Spelade lite på Kinecten så Gabi fick testa.

Vi mötte upp Carro och Lela och åt en middag på Papas Tapas.
Jag vet att jag jobbar där men jag gillar verkligen maten! Skulle nog kunna äta där minst två gånger i veckan när jag är ledig. ;) Kvällens middag var som vanligt god men eftersom jag var vrålhungrig så kändes det mer som att jag kastade i mig maten. Men det gick bra det med.
Gabi var tvungen att lämna oss tidigare eftersom Kroatien spelade mot Danmark i handbollen idag. (Tyvärr förlorade Kroatien med 5 bollar men det är ju en annan historia). Vi andra tre satt kvar och snacka och hade det bra. Det är alltid lika trevligt att träffa tjejerna. :)

Sitter hemma och tänkte om jag skulle försöka föra över alla grejer från den gamla datorn till den här fina nya? Klockan börjar ju bli rätt mycket dock.. kanske orkar med lite grann i alla fall.

Imorn ska jag sola igen.. ser fram emot lite värme. På kvällen är det jobb på schemat igen.





Kommentarer

Postat av: Lela + 1

Publicerad 2011-01-21 00:09:32

Hehe.. Massa mys var det. Tack för en trevlig kväll. Alltid lika skoj då vi ALLTID har sextioelva samtalsämnen att prata ikapp kring

: ) vi ses snart igen. Puss och natti från oss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela