Sanna - Mitt i livet

Onsdag..

Publicerad 2011-01-05 15:21:08 i Allmänt,

Det var inte lätt att ta sig upp imorse kan jag meddela.
Men upp kom jag.

Var på möte med chefen på företaget där jag ska ha min praktik.
Kan säga att det kommer att bli ytterst intressant att spendera veckorna där.
Ser verkligen fram emot det.

Har postat alla böckerna som blev köpta och sen var jag och åt lunch med mamma och pappa.
Det fick bli Papas Tapas idag. :)
Och riktigt gott var det. Mamma sa att det var hennes nya favoritrestaurang.
Gick en sväng på stan och tittade men det fanns inget intressant där. :(

Är hemma och ska snart iväg och jobba.
Papas Tapas ikväll. :)
Skönt med lite jobb igen.. har varit ledig lite för mycket nu.

Dags att sätta igång så jag inte blir sen.
Ha en trevlig kväll.



Idag har jag en stickad tröja och leggins från H&M.
Kanske att man ska börja en "Dagens"? ;)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela