Sanna - Mitt i livet

Sitter på tåget på vägen hem.. Börjar jobb...

Publicerad 2011-01-28 17:39:54 i Allmänt,

img_3504 (MMS)

Sitter på tåget på vägen hem.. Börjar jobba 18 och är framme vid 18 så det gäller att ila. ;) Hur gick tentan då kanske ni undrar? Nja, jag vågar inte spekulera i det hela. Det känns som ett alldeles för luddigt ämne. Svarade på alla frågor men hur ska man kunna veta att man valt rätt paragrafer ur lagarna? Valde att inte ordbajsa den här gången utan skrev enkla svar. Kan vara bra men det kan också vara dåligt. Jaja, gjorde mitt bästa i alla fall och mer kan jag inte göra. Framförallt inte nu när tentan lämnades in för flera timmar sen. Lika bra att försöka släppa det. På eftermiddagen hade vi föreläsning med Emma igen. Hon är riktigt bra och det känns lite tråkigt att vi bara skulle ha henne två halvdagar. Men har fått med mig en del bra saker i alla fall. :) Ikväll är det som sagt jobb som gäller. Ska bli roligt men jag längtar lite till sängen redan nu. Är sååå trött. :S Jaja, hoppas att ni har en trevlig kväll. Puss

Kommentarer

Postat av: sassa

Publicerad 2011-01-28 18:36:04

FIN BLOGG,! :)



FRÅGESTUND PÅGÅR JUST NU (PÅ MIN BLOGG)

STÄLL GÄRNA EN FRÅGA!? :D



http://serriosabrunetter.blogg.se/2011/january/fragestund.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela