Sanna - Mitt i livet

Snö, snö, snö..

Publicerad 2011-01-06 15:33:00 i Allmänt,

Var alldeles nyss ute för en sväng till kiosken.
Det har, som tur är, slutat snöa vid det här laget men OJ va mycket snö det är där ute.
Fick pulsa mig igenom hela vägen till lilla kiosken som ligger två minuter bort. Haha
Det är helt sjukt va mycket snö det har kommit idag.

Idag är jag både jag och Miki lediga och vi passade på att ta en riktigt lång sovmorgon.
Kanske blev den lite väl lång bara. ;) Men när vi tittade ut genom fönstret så hade vi inte så dåligt samvete längre.
Det känns verkligen som att jag behöver sova, hela tiden!
Tror att det är en förkylning på gång nu. Eller, den har varit på väg ett bra tag nu men verkar inte vilja bryta ut ordentligt. Blir galen!!
Går ju bara runt och är sådär smådålig hela tiden.
Ibland önskar jag bara att jag kunde få ligga hemma en vecka med 40 graders feber och magsjuka och allt annat bara för att det ska vara över sen.
Men det blir aldrig som jag vill. :(

Vi gör inte många knop här hemma idag.
Ska snart börja med lite mat och senare ikväll ska jag, tillsammans med Carro, hälsa på Lela. :)
Det var ju ett tag sen så det kommer nog bli mysigt.
Kan nog nästan påstå att man kommer att få sig en ordentlig promenad med tanke på hur mycket man måste anstränga sig för att kliva några steg just nu.

Ska ta och läsa lite bok en stund innan det är matlagningsdags. :)

Puss på er. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela