Sanna - Mitt i livet

Tisdag

Publicerad 2011-01-04 12:56:15 i Allmänt,

Åh, jag önskar att jag visste vart min energi har tagit vägen!!
Tyckte att jag gick och la mig relativt tidigt i natt i alla fall och ändå hade jag så svårt att ta mig upp ur sängen.
Känner mig fortfarande trött.
Vet inte om jag håller på att bli sjuk igen?
Hoppas verkligen inte det, jag orkar inte mer nu. Har ju faktiskt fått vara frisk ett tag. *peppar, peppar..*

La ut lite gammal kurslitteratur på Blocket igår, böcker från Komvux.
Redan fått tre förfrågningar på böckerna. :)
Att man inte tagit tag i det där tidigare? Haha
Man kanske skulle börja med att "Tradera" ut saker också?
Tjäna lite extra pengar när man är fattig student. ;)

Nee.. nu ska jag ta tag i städningen här hemma.. Innan älskling kommer hem från jobbet.
Handla mat står också på schemat idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela