Sanna - Mitt i livet

Sliten

Publicerad 2011-01-03 14:09:22 i Allmänt,

Idag känner jag mig sliten..
Förstår inte vart min energi har tagit vägen!?

Jag har ju självklart lyckats vända på dygnet helt under mitt jullov.
Kan inte sova på nätterna, vilket resulterar i att jag måste sova längre på morgonen.
Det kan jag meddela för er måste ändras omgående eftersom skolan börjar igen nästa vecka. Då är det återigen tidiga väckningar och "pigg och glad" som gäller.


Jag gav inte några nyårslöften i år..
Varje år så tänker jag att jag ska ta tag i mitt liv, börja träna mer, äta mindre skräp.. ja ni vet, allt det gamla vanliga.
Och varje år så misslyckas jag brutalt med att hålla mina löften.
Detta medför oftast att jag känner mig misslyckad och att jag svikit mig själv så i år tänker jag inte ge några löften.

Eller jo.. Jag har sagt att jag ska fortsätta vara samma Sanna som jag hittills varit.
Och skolan! Att jag ska kämpa på med den och göra mitt bästa.
Det är jue faktiskt något som är svårt att bryta, tror jag i alla fall. ;)

Jag orkar inte riktigt resumera året som gått men jag kan överlag säga att det har varit ett bra år.
Det jag satt som mål under året har jag också klarat och jag kan känna mig glad och stolt.
Jag ser väldigt mycket fram emot allt det nya som kommer att komma!
Och vill ni följa med på resan så är ni mer än välkomna. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela