Sanna - Mitt i livet

Vet ni om jag tycker att det är helt j*vla...

Publicerad 2011-01-22 13:39:30 i ,

img_5056 (MMS)

Vet ni om jag tycker att det är helt j*vla fantastiskt att man kan göra av med över 200kcal på att spela tvspel? För det gör jag faktiskt. Idag hade jag egentligen vilodag på Fitnessen men jag komponerade ihop ett eget pass och sen dansade jag. Förstå att man inte ens behöver lämna hemmet! Jag har egen Zumba här. ;) Och det funkar faktiskt också. Jag har träningsvärk efter gårdagen och ännu ondare kommer jag väl att ha imorn. Det känns faktiskt riktigt bra. Nu är det dags att fixa sig för jobbet. :D Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela