Sanna - Mitt i livet

Jag låter den här lite suddiga bilden från...

Publicerad 2011-07-06 14:29:53 i Allmänt,

Jag låter den här lite suddiga bilden från Peros 30-års fest beskriva hur den senaste tiden har sett ut och känts. Det är lite som att man levt i ett töcken. Den senaste tiden har bestått av jobb, jobb, jobb. Det är roligt men har varit lite slitsamt också. Nu längtar jag till det är dags för semester, få ladda batterierna en stund. Imorn är det exakt två veckor kvar!! :D sitter och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar, ca 10 min kvar, så att jag sen kan slänga mig i sängen! Det ska bli sååå skönt. Slutade strax innan 02 idag och var tvungen att slänga in servisrocken. Det är så jäkla typiskt att man bara har en. Det blir ju en del tvättande mitt i natten. Tur att vi har egen tvättmaskin i lägenheten. Annars vet jag faktiskt inte hur jag skulle klara mig. Nu är det snart dags. Sussa så sött!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela