Sanna - Mitt i livet

Nästa fredag ligger jag på den här strande...

Publicerad 2011-07-15 02:20:46 i Allmänt,

img_0111 (MMS)

Nästa fredag ligger jag på den här stranden och steker!! Längtar så otroligt mycket kan jag lova. Det senaste året har varit fullproppat med jobb, skola och allt annat som man måste göra så det ska bli skönt att koppla bort allt och bara vara. :) Jobbet går bra, mycket att göra vissa dagar och mindre andra men jag trivs med det. Har nån slags liten svacka dock då det känns som att allt bara blir fel hela tiden och ibland går allt verkligen åt h*lvete. Men för det mesta går det bra. :) älskling lämnar mig imorn för att bila ner till Kroatien med Luka. Gillar inte att jag ska vara själv nästan en hel vecka men jobbar fram tills onsdag så det är väl inte så farligt. :) nu börjar jag bli tröttmössa så det är väl dags att krypa ner i sängen. Jobbet kallar redan till lunch imorn så det vore väl bra att få några timmars sömn. Hoppas att ni njuter av sommaren! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela