Sanna - Mitt i livet

Hallå kära vänner.. Om det finns några sån...

Publicerad 2011-06-23 22:26:58 i Allmänt,

img_6943 (MMS)

Hallå kära vänner.. Om det finns några såna kvar alltså. ;) Jag har haft fullt upp sen jag började jobba igen. Det är knappt så man hunnit sova vissa dagar. Men oj va roligt jag har på jobbet igen. :) Jag älskar Brasserie le Grand och det nya konceptet, alla mina arbetskamrater och allt som har med stället att göra. Trivs som fisken i vattnet med att vara tillbaka. Le Grand har verkligen fått sig ett upplyft och jag tycker att alla som inte varit förbi än ska ta sig tiden omedelbums!! :D Idag har jag varit ledig och det blev lite mysmiddag med älskade Carro. Känns som evigheter sen. I helgen är jag också ledig, iaf lördag och söndag. Ska bli skönt och roligt för på lördag är det fest. :) Ville mest titta in och säga hej! Hörs snart igen. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela