Sanna - Mitt i livet

Det snurrar i min skalle...

Publicerad 2011-03-18 21:08:34 i Allmänt,


Första veckan av praktiken är slut..
Jag ramlade ner i soffan så fort jag kom hem och här har jag legat sen dess.
Är det såhär folk med "normala" jobb känner sig en fredag när arbetsveckan är slut? Haha. Det är ju faktiskt ganska behagligt. :)
Fast jag är nog kanske lite mer slut än vad jag skulle vara efter en normal arbetsvecka. Jag har fått så mycket information i flera dagar nu att hjärnan knappt fungerar som den ska. Det snurrar verkligen runt, runt där inne och jag funderar på vad som har fastnat och inte.

Det känns skönt att ha startat praktiken nu men känner en stark frustration för att det tar sån tid att lära sig allt. Jag vill ju jobba! Jag vill kunna allt på en gång.. fast jag vet att det inte fungerar så. ;)

Nu ska jag och älskling kika på en film, sen kallar nog sängen skulle jag tro.
Kommer att drömma om austeniter och ferriter och legeringar i natt, det är en sak som är säker i alla fall. Hahaha... men det kan det få vara värt. :)


Trevlig helg på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela