Sanna - Mitt i livet

Helgen har varit riktigt bra. Hunnit ta de...

Publicerad 2011-03-27 23:07:22 i Allmänt,

img_6027 (MMS)

Helgen har varit riktigt bra. Hunnit ta det lugnt, träffa vänner och ätit gott och njutit av ledighet. :) Idag har Carro och Pero varit på besök, vi åt en sen lunch från Innovation men annars har det inte gjorts många knop. Känt mig riktigt trött idag och har lite svårt att förstå varför. Kanske är det min allergi, som jag fortfarande inte riktigt vet vad det är för några, som spökar. Imorn startar en ny vecka på praktiken, får se vad den bjuder på. Nu är det snart dags för sängen. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela